Teknikens Hus!

Har just nu en pärlutställning på Teknikens Hus i Luleå som kommer pågå till 8e Januari!
Hade öppningen idag och det var kul alla som kom fram och ville prata :)
När jag kommer hem på måndag kommer det nog upp lite mer bilder därifrån och lite bilder på pärltavlor jag inte hunnit lägga upp här än pågrund utav sjukt mycket arbete inför utställningen!

Hoppas fler kommer hitta hit och även gilla mig på Facebook (Där det släpps bilder och nyheter om mina pärlor först!)
http://www.facebook.com/pages/Vallstens-P%C3%A4rltavlor/170875092943098
Ifall ni kikar nu ikväll innan 19.15 och bor i Norrbotten så kika på Tv4 för att se ett snabbt inslag om mig i nyheterna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0