Färdiga pärltavlor som inte hunnit upp på bloggen än!

Dave Grohl, en av mina största idoler.
Mitt första porträtt i färg, använde 13 olika färger!
Sjukt jobbigt eftersom jag är färgblind men såhär blev resultatet iaf, sjukt nöjd:
Chelsea Logga
Ja, jag vet! Det är fel lag att göra en pärltavla av men nu är det faktist så att jag tänkte (tänker?) göra en premier league vägg med alla 20 lags logor representerade och då valde jag att börja med Chelseas eftersom den hade jag alla färger hemma till att göra. (Jag är ett Spurs-fan btw.)
Beatles Tavla:
Kan inte påstå att jag kan någon Beatles låt, jag har inte lyssnat särskilt mycket på deras musik
men dom är ju iprincip rockens grundare och motivet var så häftigt så jag kände jag behövde göra
en pärltavla utav det!

Kommentarer
Postat av: Jessica [Mamma,Design,Djur.Personligt.m.m.]

Fan va coolt, jäklar vad duktig du måste vara på att bygga med pärlor, fränt =)

2011-12-02 @ 07:52:17
URL: http://mammajessica.webblogg.se/
Postat av: Anonym

chelsea <3

2012-02-27 @ 00:27:16
URL: http://elinmedk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0