Ny design på bloggen snart.

Tja! Håller på med en ny design nu till min blogg som först och främst kommer göra den snyggare, men även göra det betydligt lättare att navigera sig på min blogg! T.ex. en knapp till mitt galleri med alla färdiga project.
Tror det kommer bli väldigt bra!
Jag har fortfarande kvar mitellan på min högerarm (efter axeloperationen för exakt en månad sen.)
Har pärlat lite grann men det är besvärligt och gör ont. Men på onsdag nästa vecka får jag ta bort min mitella och kan pärla som vanligt igen!
Hoppas bli klar med min mariovägg inom en månad. Stay in touch.

Kommentarer
Postat av: milla

Jodå, headern blev jättebra:D

2011-02-15 @ 23:40:35
URL: http://millahelen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0