Mariotavlan del 3 part 2 klar!




Nu är jag klar med del 3!
Jag har dessvärre inte köpt någon spånskiva att limma fast den på. Jag måste fixa det och måla upp den, sen stryka hela del 3 och limma fast innan jag kan skruva upp den på väggen :D
Jag är verkligen nära slutmålet nu!
Bara en del kvar xD Jag har lite panik eftersom jag inte vet om jag har tillräckligt med plats med sista delen av banan till väggen. Jag kanske måste göra en halv del 5 som jag kan ha under. Det är ett vägguttag som förstör för mig på väggen så jag kan inte ha en hel del 5. En halv skulle nog vara möjligt. Hoppas jag får in allt i slutet, men tvivlar på det. Jag tänker lösa det iaf! Stay in touch :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0