Intervjuad i tv!

Jag blev idag intervjuad av 24 norrbottens program kultur & nöje där jag sitter i studion och snackar lite om pärltavlor!

Så ni glömmer väl inte att slå på tvn på torsdag 09.00 (24 norrbotten) för att se mig i tvrutan? Om ni nu mot all förmodan skulle missa det så kan ni se det igen typ varannan timma :D Skulle ni även missa det kan ni kolla på 24norrbotten.se där avsnittet streamas (Kommer upp någon gång under torsdag förmiddag), där kan ni se det om och om igen ;)

Länken till programmet kommer upp någon gång under torsdagen här på min blogg!
Så håll utkik :)

Hoppas ni alla haft en glad påsk!
Bjuder här på en påskbild på mig ;) :


Kommentarer
Postat av: Lina

wow, sjukt imponerad av de plattor du lagt. =)Verkligen.

Dessutom ser du ju riktigt bra ut ;)

2011-08-11 @ 22:18:33
Postat av: Peter Vallsten

Härligt en anonym beundrare ;)

Tack så mycket! :D

2011-08-12 @ 11:28:41
URL: http://vsomivallsten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0