Well, good bye Sverige!

Idag, måndag så drar jag och Gragga till Amsterdam och red light district ! (Dra inga förhastade slutsatser för att det är den värsta stadsdelen med droger och prostitution och gayklubbar), im not into that. Sedan drar vi eventuellt vidare mot eindhoven på torsdag och sedan till landgraaf och Pinkpop på lördag-måndag! Helt sjukt jäkla peppad. Sedan drar vi ut på tågluff i tyskland och danmark innan vi avslutar allt med Foo Fighters på stockholms stadion! Bilder när vi kommer hem kommer såklart! Ska passa på att gratta Johan till studenten som han tog i onsdags! Var såklart med och festade då ;) Sjukt kul! Hej då Sverige, Kära läsare håll ställningarna här hemma medans jag är borta

Kommentarer
Postat av: Erika

Det är inget fel på Holland!

Min fästman är därifrån ^^

Jag gillar Amsterdam faktiskt! Åker själv dit 15 juli! Ha så roligt!

2011-06-14 @ 20:03:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0