Pinkpop PICBOMB!

Hann ju med att fara på årets grymmaste festival! I HOLLAND! Omg!
Här är lite bilder därifrån!

The Script! Huuuuuur bra som helst :D
Ett av mina nuvarande Favoritband!




När The Script signerade min tröja, fatta lycklig jag var :D Fick en av deras skivor signerade också!
Även sångaren i Lifehouse (Jason) signerade tröjan och en skiva :)



Two Door Cinema Club, hade varit kul att se om jag inte stod vid så tråkigt folk.
Lite besvikelse! Men själva bandet var asbra :) Bara publiken som avtog lite av upplevelsen.



Coldplay (Anledningen jag ville dit i första stund). Så gaaaaaalet bra!
Jag var hur lycklig som helst :)




White Lies, riktigt riktigt riktigt bra live! Överraskade sjukt mycket :)
Älskar att sångaren ser EXAKT ut som Peter Enberg!




Avenged Sevenfold, lite halvdana. Hade varit roligare ifall man gillade sån musik ;)
Dom sparade inte på elden iaf!



Foo Fighters, såklart en av höjdpunkterna på hela festivalen!
Det var väldigt mycket ös! :D




Vi hade lätt sämsta tältet!
Ett tvåmannatält för 99:- som jag inte ens tror är menat för en.
För att rymmas var man tvungen ligga i fosterställning. Det var hemskt!
Även fast det bara duggade i några minuter så regnade det in..



En skön snubbe vi träffade i publikhavet innan Coldplay! :)



Dom här snubbarna var sjukt läskiga!
När jag letade efter Viktor så ryckte dom helt plötsligt tag i mig och pekade på artisten och skrek något på Holländska. Sen såg dom jättearga ut på mig så jag skrek samma sak och pekade på artisten. Sen tog jag kort på dom, sa att jag kände Zlatan och gick därifrån.



Lördagen såg jag:

Manic Street Preachers
Lifehouse
Elbow
Coldplay

Söndagen såg jag:

Tim Knol
Hurts
Hanson
Cage the elefant
Avenged sevenfold
White lies
Kings of leon

Måndagen såg jag:

Plain White T-s
Two door cinema Club
The Script
The gaslight anthem
Volbeat
Kaiser Chiefs
Foo Fighters

Band jag missade:

Deadmau5
30 seconds to mars
Alter Bridge

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gaslight<3

2011-07-23 @ 09:30:22
URL: http://elinmedk.blogg.se/
Postat av: Peter Vallsten

Ja! Sjukt bra! :D

2011-08-04 @ 12:14:49
URL: http://vsomivallsten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0