PICBOMB från tågluffen

Satt på "I Amsterdam" skylten och fistpumpade med någon random brud!
Hade ingen aning dock att den skylten var så pass känd som den är.



Älskar den här bilden!
Den är tagen i Köln, vid floden Rhen.
Vi stannade där i 2 dagar, tog det mestadels lungt och kollade in grymma ställen :)
Dom har en väldigt stor legobutik med lego i lösvikt! Awesome!



Jag blev lite smått förvånad när det helt plötsligt var en kvinna som tog mig på snoppen.



Utanför Nemo byggnaden (Teknikens hus ich) i Amsterdam! Det var sjukt najs utsikt över hela staden därifrån :D



I Göttingen finns det en Woll-Tex butik.... Läskigt..?



Jag lärde mig dricka öl när jag var utomlands! Viktor klagade på mig eftersom jag bara drack Cider så jag kände mig nästan tvungen att beställa öl så jag drack minst en varje dag i två och en halv vecka! Många dagar blev det fler än så... :)



Såg ett träd som låg liggandes ner i en liten bäck. Jag kände mig tvungen att gå ut på den.
Bänglade ganska länge innan jag tog mig ut. Fett värt!



Maastricht by night!
Riktigt fin stad som nog inte så många besöker, kan jag gott rekomendera!



It's raining men! Hallelujah!
Berlin var fint men blött!



Helt sjukt. I Tyskland är öl billigare än vatten.
Känns najs att kunna säga att man dricker öl av ekonomiska skäl.



I amsterdam träffade vi en snubbe från Tyskland, Alex!
Skön snubbe som vi sen åkte och hälsade på i Hamburg :)



I Frankfurt stötte vi på denna skylt..
Vi fick vänster.



Fanns inte mycket plats på tåget hem från Tyskland! Vi fick sitta i gången xD Men det gjorde inget, vi snackade med Alexander Gerndts farmor som satt och snackade om en massa gamla sköna historier om Gerndt och Henke Larsson!



Gotta catch em all!
Awesome staty.



Det blev lite bråk över stripsen.
Gissa vem som vann? ;)



Stekar Peter i Amsterdam.



Första gången man såg Berlinmuren! Den var mindre än jag hade trott, men längre!
Det var rätt coolt att se ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0