J-M Kock

Jag och Patrik var i Örebro i helgen, på söndagen tänkte vi överraska Alex, en kompis som vi snackat med över xbox live.
Så vi sökte upp hans namn på hitta.se men han var skriven långt utanför Örebro så Patrik antog att han var skriven hos sin farsa eftersom han var helt säker att han bodde nära slottet. Så vi kollade upp hans sambos namn istället och det fanns endast en med det namnet i Örebro och hon bodde nära slottet så vi bestämde oss för att gå dit.
När vi väl var framme så var det såklart en portkod till lägenheterna.
På något sätt så lyckades Patrik haxxa upp dörren genom att bara trycka random på några knappar.
Sedan såg vi att det stod "Ulrika / J-M Kock" på dörren och vi tyckte det var lite random att det stod "J-M Kock" på dörren men Alex är lite random så vi knackade iaf på.

Ut kom en 50 år gammal gubbe på ca 2.20 och frågade elakt "Vad fan vill ni?!"
Jag: "Ehm... Är Alex hemma?"
J-M Kock: "NEJ DET BOR INGEN JÄVLA ALEX HÄR! VAD FAN ÄR DET NI HÅLLER PÅ MED?!"
Jag: "Oj förlåt då har vi nog gått fel"
J-M Kock: "DRA HÄRIFRÅN JÄVLA SKITUNGAR!!!"

Sedan sprang J-M Kock och jagade oss nerför trapphuset och ut genom dörren.

J-M Kock är min nya nemesis.

Kommentarer
Postat av: Patrik

Så jävla episkt!

2011-08-09 @ 20:46:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0