Mycket kul som händer!

Nu är det mycket roligt på gång!
För det första så kommer syrran hem imorgon och stannar över påsk, kommer bli skitkul! Länge sen jag träffade henne men vi har alltid roligt tillsammans :)
För det andra så hörde NSD av sig till mig och ville ha en intervju med mig pga mina pärltavlor.
Sen så hörde 24 norrbotten av sig och ville ha med mig i studion till deras kulturprogram så jag far och filmar på tisdag :) Det visas på tv nästa torsdag! Så då får ni skruva in 24 norrbotten i tvn och kika på mig :D

För det tredje så har jag börjat lära mig lite av photoshop nu och här är mina första bilder ever (Om man inte räknar med sincity-bilden som jag gjorde tidigare :p)







Kommentarer
Postat av: filippa

2011-04-24 @ 14:17:52
URL: http://filippahallnor.blogg.se/
Postat av: filippa

hahaha, tur min förra kommentar var värd nått. väntar fortfarande på mina hundra ord vallsten, SKÄRPNING.

2011-04-24 @ 14:18:37
URL: http://filippahallnor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0