En väldigt skum grej hände mig idag på Game...

Jag gick på game och kikade efter något bra, billigt spel att köpa!
Så hittade jag första Bioshock i en plåtlåda (Typ, collectors edition) för 98 kronor!
Det kunde jag såklart inte motstå så jag tog det snabbt och gick till kassan.


Jag till killen i kassan på game: Jag har faktist missat det här spelet! När jag såg det i plåtlåda för 98 kr kunde jag inte hålla mig.

Gamekillen: Det är ett skitbra spel, har du spelat ettan eller?

Jag: (Tänkte lite konstigt eftersom jag ju köpte ettan nu och sa att jag hade missat det) njaaaa... Inte mer än demot

Gamekillen: Du kommer inte ångra dig!

*Så lägger han ner Bioshock 2 i fodralet och jag håller på att dö i skratt men säger inget för jag vill heldre ha det :D*



Mer saker som jag köpte under min vistelse i Skellefteå:

  • Jogging/Promenad skor
  • Beatles t-shirt
  • En awesome blå t-shirt
Sen var jag nöjd!

Kommentarer
Postat av: Maria

Haha, sweet!;)

2011-04-18 @ 14:06:20
URL: http://melodyrain.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0